30e januari 2012

2012-01-30 | 10:24:44

Jobbade två timmar istället för fyra idag - inte helt fel faktiskt med tanken på den himelska mensvärken som drabbat mig. Köpte mig därför lite choklad på vägen hem, det är man faktiskt värd ibland, trotts att det inte är helg. Nu sitter jag i soffan och känner att jag helst av allt skulle vilja sitta här hela dagen. Men det går ju inte, snart ska jag hjälpa mamma att flytta lite grejer i hennes nya viktväktarlokal, sen blir det fika på stan med en väldigt fin människa, ta hand om ponny-pojken och lite sånt. Står ju egentligen träning på kvällsschemat men jag funderar på att spara det tills imorgon. Betala en räkning ska jag iallafall göra, för första gången i mitt liv - vuxenpoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback