13e juli 2012

2012-07-14 | 00:10:12

Åh. Nu flyter det hörreni. Det är full rulle i mitt liv just nu och jag älskar det. Jag fikar alldeles för ofta med fina människor, jag hänger alldeles för mycket på dansgolvet, jag går alldeles för många mysiga promenader i sommarvärmen (som faktiskt finns, kvaft som tusan!), jag planerar resor till höger och vänster, skrattar alldeles för mycket och mår bra.

 

Imorgon ska jag upp tidigt och åka till världens bästa jobb med världens bästa människor. Och med några av de ska jag ut på roadtrip med på tisdag-onsdag. Liseberg + KROGEN + skara sommarland, det kommer ÄGA.

 

Nu ska jag sova, längtar tills morgondagens pass! Lite ny inköpt på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback