16e juli 2012

2012-07-16 | 08:59:02
Hej hopp, det är full rulle här. Ska till jobbet om ca 20 minuter, jobba där tills klockan 19 för att sedan dra och träna lite. Får se om det blir gymmet eller en powerwalk, lutar mot powerwalk. Tänker komma igång med gymmet när skolan sätter igång, känns så ovärt att spendera sommaren i ett gym.
 
Hur som helst, mer än att hänga med lilleskutt så kommer jobbtimmarna bestå av planering och yttligare planering. Jobbar med jimpan och mli idag = planera inför morgondagens resa. Imorgon drar nämligen jag, erica, jollie, mli och jimpan (ni får lära er att leva med era smeknamn killar och tjejer) till liseberg för att sedan dra ut på krogen och spendera onsdagen på skara sommarland. HUR FETT? Jag är söndertaggad, men nu måste jag göra mig iordning för jobb, hoppas ni får en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback