22e juli 2012

2012-07-22 | 13:32:38
I'm back.
 
Ni har inte missat så mycket, jobbat torsdag-lördag. I går efter jobbet var det bara hem, ut med hundarna, hämta tilda, laga mat och börja fixa sig. 1h senare än planerat (och 3h senare än de andra på festen) kom vi till ellis avskedsfest. Trevliga människor må jag säga. Undra när jag kommer träffa de nästa gång?
 
Iallafall, struntade i att följa med på krogen, kände mig inte riktigt taggad. Istället blev det en nattlig promenad, titta på nakna hjältar på tv medans snarkningar blev högre och högre.
 
Idag är det söndag, ska iväg med modern min och kolla på ett nytt stall. hihihi. Planen för kvällen var bio och restaurang men de blev ändrade så istället har jag bjudit in min kära VÄN som vi så fint kallade varandra förut. Det blir film och jag håller tummarna för en och annan sportlunch. mummma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback