24e juli 2012

2012-07-24 | 23:01:12
Då går denna dag mot sitt slut. Imorgon blir det jobb 9.30-19 för att sedan snabbt fixa sig, hämta cillsan och dra till grabbarna grus för att förfesta innan det blir krogen. Jag är taggad, superduper taggad, oj vad jag ska dansa. Det står massa med smultronvin två trappor ner och väntar på att få hävas. Ja, oj vad härligt!
 
Ska inviga mina nya JC skor imorgon också, HÄRRLIGT. Ska även hämta mina platå converse imorogn innan jobbet, wii! Imorgon kväll kommer även familjen hem, skönt med lite sällskap. Trotts att jag lyckats skaffa övernattningsvänner under dessa dagar så saknar jag min mor och far, och minst sagt mina voffsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback