2a juli 2012

2012-07-02 | 17:17:48
Upptäckte internet på bussen, härrrrligt. Nu känns resan kortare, trotts att jag faktiskt tycket väldigt mycket om att åka buss. Tackar gud för att jag inte blir åksjuk så lätt så att jag kan sitta och läsa/skriva/surfa hela vägen.

Ni kanske är lite nyfikna på vilken linje jag kom in på? Ska jag berätta? (För er som har missat så har jag valt att börja en ny linje, jag börjar alltså 1an på gymnasiet nu, när jag egentligen redan skulle ha tagit studenten. Det känns bra och kul och spännande och HÄRLIGT)
 
Jag kan säga att jag faktiskt fortfarande inte vet vilken linje jag kommer gå på då jag kom in som 1a reserv på mitt 1a handsval, djurpark. Men kom iallafall in på mitt andrahandsval, häst. Så det blir bra hur det än blir. Och vi märker när/om jag flyttar över. HÄRLIGT.
 
Annars mår jag väldigt bra just nu, jag ska tillbringa 1vecka på min absoluta favoritplats, jag har världens bästa sommarjobb, har världens finaste människor runt mig, har mina fina fina djur, är frisk, ska börja på en super gymnasie efter sommaren, fyller år om 9dagar, har en paussallad och en snygg kille bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback