2a juli 2012

2012-07-02 | 09:51:05
hah, jag blir så trött på mig själv. Tänkte igår att idag ska jag bannemig sova ut ordentligt. Ställde klockan på halv 11 så att jag skulle hinna mer att fixa allt inför dagens resa. Så vaknar jag 08.05 och kan inte somna om. Suck!

Menmen, nu ska jag packa ner det sista och dra mig mot staden för att köpa lite saker. Ska även skicka iväg lite paket, av någon konstig anledning så har jag ångest inför det. Inte för att skicka iväg grejerna utan för att jag vet inte riktigt hur man skickar iväg paket.

aja. Det är väl bara att bita i det sura äpplet och få det gjort. Måste även förbi staden och köpa födelsedagspresent till min mor, lite grejer till resan osv.

Vi hörs lovers, pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback