4e juli 2012

2012-07-04 | 21:30:48
åh. vet ni hur glad man blir av att komma in på bloggen och se era fina kommentarer? PUSSSSSS. Som sagt så har jag legat däckad i soffan exakt hela dagen. Ifrån klockan åtta till klockan halv sju. Helt sjukt att underbara solen kan få än att må så dåligt. Många av er tipsade om att dricka massor, så det har jag gjort men tyvärr har jag inte kunnat äta något på hela dagen förrän nu ikväll då jag åt en halv hamburgare, den godaste hamburgaren någonsin! MUMS.
 
Nu har jag precis kommit hem ifrån grillandet, ska byta om och gå och lyssna på konserten och gå lite längst stranden. Har två människor som står här bredvid mig och stressar mig så jag måste väl byta om så vi kan dra snart.
 
pigg tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback