7e juli 2012

2012-07-07 | 18:26:11
Sitter nu på tåget på väg hem och känner bara BUHU eftersom att alla andra just nu är på Munken in the park. Ja det suger mer än mest. Skulle egentligen dit en sväng + utgång ikväll med mina partybruttor men pga ändrade planer med skjuts så måste jag åka buss hem och lämna grejer och sånt och då kommer jag inte tillbaka in till stan förrän 23 och det kändes ovärt.
 
Och anledningen till varför jag väljer att sätta mig på ett tåg en lördagskväll istället för att åka imorgon är för att planerna imorgon var kolmården, inte jobba utan gå där och strosa. Men eftersom att även den planen sket sig så istället för en extra dag liggandes i solen och bada + fira farmor så sitter jag på ett tåg på lördagskvällen och städar huset (och hoppas på att träffa evelina) på söndagen.
 
haha. nej jag är super positiv just nu, förlåt. Men jag hatar sånthär.
 
Som tur är lovade mina vänner att spåra gärnet åt mig ikväll, så får jag hålla mig tills på onsdag. STORA DAGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback