13e juni 2012

2012-06-13 | 11:34:31


Hej hopp babys. Det är full rulle här hos mig, jag kom nyss hem och hann byta om och hälla i hårspray i håret och nu ska jag iväg igen. Igår var det supertrevligt, började med barrunda med skolkompisar för att sedan träffa upp cillsan mm och gå till puls och dansa fötterna blodiga. Inte blev det mycket sömn inatt inte, men vad gör det om 100 år? Nu ska jag iväg och ha picknick och kolla på studentfotboll med cillsan och malin (som jag inte sätt på 10 månader) - fett. hejaheja!

Får se vad som händer mer idag, på schemat står studentfotboll, lärarbrännboll, förfest, karateklubben - men får se hur det blir med det. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Hedda

mmm den til höger ser muchos god ut... men du - vilken är din favoritdrink? min har varit 77 sunset strip ett tag, men den är så svår att beställa ,abrendern fattar aldrig vad jag säger :( så yeah, haru tips på nån som är lättare att säga? :)



som ersättning för ditt tips är här en najs video: http://www.youtube.com/watch?v=beWo2Ic3cbQ

2012-06-13 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback