15e juni 2012

2012-06-15 | 23:22:46


Då börjar dagen gå mot sitt slut, kan inte fatta att så många av er har tagit studenten idag. Ni är liksom klara med allt, helt sjukt! Jag hoppas verkligen inte att ni vaknar i ångest imorgon, arbetslös? OCH. Se det tvärtom. Du har alla möjligheter i världen, du kan satsa på vad du vill. Du kan testa dina vingar som du under 12år har byggt upp. Det är nu livet börjar för er.

Jag stuntade i att gå ut idag, dels för att mina fötter gjorde ont efter över 10h springande i högklackat, även att det ikväll faktiskt är ikväll faktiskt är eran kväll studenter - så jag stannar hemma för att minska eran kö lite. Hur kul är det att stå i kö på studentkvällen liksom? Sen var jag inte så pepp heller, har gått omkring med gråten i halsen hela dagen. Totalt ostabil och överkänslig.

Njut nu studentisar, ni är så jävla bra. Skickar tiotusentalt mentala kramar till er allihoppa såhär via internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback