20e juni 2012

2012-06-20 | 18:31:55
Så mina vänner, jag är tillbaka, redo att ta över världen. Har spenderat några välbehövda dagar med att göra sånt jag mår bra av och sånt min kropp har behövt. Mina föräldrar har låtit mig sitta inne fast solen skinit, låtit mig äta upp en HEL 100g chokladkaka på en måndag och låtit mig sova mitt på dagen. De har även lagat min favoriträtt alldeles för många gånger, låtit mig välja film och kramats.
 
De här fyra dagarna har jag jobbat, varit på stan en sväng med evelina, umgåtts med syster, pussats med mina råttprinsessor, firat min systers 21års dag, köpt världens finaste födelsedagspresent till mig själv, kommit på nästa tatuering, gått väldigt många promenader men mest av allt dessa fyra dagar har jag umgåtts med killen som får mitt hjärta att stå dubbla slag.
 
Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet, sitter och funderar på "utgång på ingång?", vi får se vad som händer. Om det inte blir utgång så blir det en nattlig powerwalk med min bästavän. Men innan allt det ska jag duscha, gå ut med hundarna och ha räkfrossa med mamma och pappa. Vissa hörreni, vissa har tur här i livet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback