21e juni 2012

2012-06-21 | 22:14:59
Då har mor, far och hundarna lämnat huset för att fira midsommar i småland. Huset själv till på söndag och det kan bli så jävla fett. Just nu håller jag på och fixa lite inför imorgon. Har bestämt kläder samt köpt en krukväxt att ha på huvudet. Då är det bara en fråga kvar; håret? Tror det blir lite korkskruvar, men den som lever får se.
 
Imorgon är det jobb 10-17, Idag var det bara 1400st i parken, undra hur få det blir imorgon. Ska snart börja dra mig mot sängen men först - plocka 7st blommor för att lägga under kudden och hoppas att jag drömmer samma sak inatt som igår natt.
 
Idag blev jag förövrigt fälld av ett ...barn. Så nu är mitt ben blodigt och uppskrapat och foten är blå och svullen. TACK. U gotta love kidz. Aja. innan det blir kudddejt så ska jag fortsätta kolla på lite tatueringar. Sjukt sugen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback