24e juni 2012

2012-06-24 | 23:09:27
Då börjar denna vecka gå mot sitt slut och det har varit en bra helg. Idag har jag mest tagit det lugnt och umgåtts med en vän mestadels av denna dag. Vid 4 drog jag mig mot stallet för att åka iväg och träna med min ponny. Han var så duktig så! Nu sitter jag här med halsont och längtar till morgondagens jobbpass. Imorgon börjar nämligen högsäsong och jag tror det blir as bra. Nästa vecka blir det mycket jobb, 5dagars jobb. Bara onsdag och torsdag ledigt. ÅH va härligt, ju mera jobb desto roligare!
 
Imorgon ska jag även åka och kolla på ett nytt stall som verkar ÄCKLIGT bra. Det enda negativa är 21minuters bilfärd, enkel resa. Men det är det kanske värt? Ska dit imorgon och kolla läget och jag håller alla tummar jag har för att det är bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback