27e juni 2012

2012-06-27 | 23:08:31
Åh. ÅÅÅH vilken bra dag! Vaknade tidigt, tog en lång frukost, gick ut en sväng med hundarna, åkte in till stan för en trevlig fika, träffade evelina för möte + en lång och härlig sväng på stan, picknick lunchade med henne och malin bland fyllosarna i hörsalsparken, skrattat åt malins telefon, gått lite mer på stan, shoppat fint, färgat håret, ångrat mig, färgat håret igen, ångrat mig ännu mer och avslutade denna fina dag med picknick på en klippa i solnedgången med en utav de jag tycker allra mest om.
 
OJ. fyfan vilken bra dag det har varit. Nu sitter jag här och kollar på svensson svensson med färg i håret, eheh.eheh.eheh.
 
Gillar att vi alla åt olika, paussalladen är förövrigt SÅKLART min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback