29e juni 2012

2012-06-29 | 18:48:47
Nu har jag bestämt vart alla mina jobbpengar ska gå. Men det bygger på att jag även får ett jobb efter sommaren som jag kan jobba på under tiden som jag går i skolan. Men det ska nog gå att lösa.

Vad det är för plan vill jag inte riktigt säga än, men det är något som jag "drömt" om rätt länge ("drömt om" låter så töntigt). Och i februari hoppas jag på att det blir av. eheh.eheh.

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem ifrån jobben, det vaknas räkfrossa (tror jag?) och hemmakväll. Känner just nu att jag kanske borde stuckigt till vårdventralen under dagen, med tanke på att halsen nästan dödar mig. Men "what doesn't kill you make you stronger" så HÅLL UT. Det går över tills jag gifter mig, tur det för imorgon blir det jobbbbbb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback