29e juni 2012

2012-06-29 | 16:44:31
Sitter och funderar på vad man ska spara lönen till. Man vill ju ha något att sukta efter, annars kommer man bara slänga pengarna på små skitsaker.

hm.. solresa är jag faktiskt inte så sugen på, jag har klarat mig utan solresa i över 5 år och känner inte att jag behöver komma iväg.

Jag kommer bo kvar hos mor och far i yttligare 3år troligtvis pga att jag kommer vara kvar i norrpan och känns onödigt att köpa något eget bara för att.. Så inga pengar till lägenhet än på ett tag..

Jag kommer inte behöva några pengar till att gå i skolan, tacka vetja komunen här. Inga kurser som kostar pengar.

Hm, den får jag klura på ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback