3e juni 2012

2012-06-03 | 22:57:40

Är så grymt sugen på fler tatueringar..


Idag har jag inte bara legat och dött i soffan, jag har även gjort någonting som jag velat göra sedan jag var... 14? 12? Aja. nu är det gjort iallafall, vill faktiskt inte säga någonting nu - till någon (sorry babes, ingen ide att skicka iväg ett sms), utan vi avvaktar och så kanske kanske det kommer upp något här. Urs vad hemlighetsfull jag är.

Hur som helst, imorgon är det måndag. Jag hade planer på att gå upp och vara på gymmet 06.45 och köra ett spinningpass men visade sig att dom inte hade något på måndagar, SYND (?). Aja, Imorgon ska jag iallafall träffa anna som jag inte sätt sedan andra värdskriget, rida min finafina ponny, gå kvällspromenad med olle och kötta på gymmet. Känns som en väldigt bra måndag faktiskt.

Tror denna vecka kommer bli väldigt bra, lärarmiddag, lunchdater, onsdagsparty + utgång, jobb onsdag-fredag, få en ny sadel, start på studentvecka, partyn x452 osvosvosv.

Nu ska jag borsta tänderna, fläta håret och gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Hedda

jag tycker att dessa tatueringar var ganska fina : http://www.youtube.com/watch?v=V3aP6MwxDN8

speciellt den sista, skaffa den snälla!

2012-06-04 @ 00:30:03
Postat av: ewelina

hahah den får det bli! ^^

2012-06-04 @ 10:41:57
URL: http://anzelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback