13e mars 2012

2012-03-13 | 20:55:37
hej hopp mina små sockertoppar. Idag är ni sjukt många som varit inne på bloggen. Förstår att ni är nyfikna på vad det är för jobberbjudande jag tackat ja till. Tyvärr måste jag hålla er lite på linan (är det så man säger?). Imorgon har jag möte ang jobbet så efter det kan jag nog meddela er. Vill ni är en ledtråd? Kolla på bilden.


Aja. nu ligger jag framför tvn med halsont och jävlans värk i knät. Varför ska jag vara så himla klantig? Imorgon är det onsdag, en bra dag. På schemat står det ev träna (bero på hur jag mår), naturkunskap och överraskning av en klasskompis (hanna-bus), möte ang jobbet och sen mot stallet och ta hand om hästen. Får se vad jag ska göra med honom. Kanske lite hoppning? Den som lever får se! Kanske tillochmed kan tvinga med mig någon som kan fota lite?

Anmälde mig förövrigt precis till en hopptävling. Träningstävling dock, får ju inte vara med på "riktiga" tävlingar längre då jag är över 18 år och behöver en storhäst för att tävla. HEJA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback