25e mars 2012

2012-03-25 | 22:33:02
Då är klockan snart halv elva, jag kom hem för drygt en timme sedan och nu sitter jag i sängen redo för lite skönhetssömn. Förlåt för dåligt bloggande under eftermiddagen, men har inte varit hemma något och ärligt talat så har jag inte ens tänk på att blogga. Ibland måste man prioritera bort bloggen. Imorgon är det iallafall måndag, den är en så länge obestämd. Men jag kan nog fylla upp den med ett långt bad, måla naglarna, ansiktsmask, städa rummet, lämna tillbaka kläder som inte satt som de borde, läsa lite ur en bra bok, ta en långpromenad, kanske gå till gymmet om höften mår bättre osv. Som sagt, så mycket ligga och dega blir det nog inte. Nu ska jag däremot göra det. Med en bultande höft och ett stort leende på läpparna ska jag sova.




home is wherever I'm with you

fy satan vilken bra låt ändå.

godnatt lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback