26e mars 2012

2012-03-26 | 18:23:20


Länder jag har besökt:
- Thailand
- Tunisien x2
- London x2 (snart 3)
- Danmark x34234342
- Finland x2
- Malaysia
- USA (Michigan)
- USA (chicago)
- USA (New york)

Dock har inte min familj satsat så mycket på resor, istället väljer vi att lägga pengar på annat och skaffa djur.
Nu börjar måndagen snart gå mot sitt slut, jag är helt körd i huvudet och önskar mig just nu världens största godispåse. Varför ska jag vara ett sådant godismonster för? Idag har jag iallafall planerat upp veckan lite, så imorgon blir det halvdag i stallet då jag ska promenera ponnyn pga att han fick massage idag, även lite arbete från marken. Sen blir det luncha med Anna T, det vankas sallad. gottttgotttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback