27e mars 2012

2012-03-27 | 18:16:57
Jag blir så himla taggad på träningen när jag sätter upp mål,
därför ser början av morgondagen ut såhär:

+ 08.00, upp och hoppa
+ 09.00, möta cillsan och cykla in till stan (9km)
+ 10.45-12.15, naturkunskap
+ 12.15-15.00, träna - äntligen!
+ 15.15, träffa cillsan och cykla hem

Sen blir det att umgås med cillsan lite innan klockan blir 6 och jag drar vidare. Modern har hästen imorgon men jag ska försöka åka förbi och mysa lite med honom ändå. Från och med nu är min fina cykel min bästa vän.



( fick en fråga ang valpfodret förövrigt, haha. Vi har köpt valpfoder för att försöka göda upp våran lilla valp som vägrar skaffa sig lite underhudsfett. Om ni undrar varför jag kallar henne "lilla valpen" hela tiden så är det för att det är så himla roligt. Hon är 11 månader, så hon är bara en valp, men hon är stor som ett hus så det blir så roligt. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback