4e mars 2012

2012-03-04 | 12:59:32


Då var det söndag, veckan är slut och en ny vecka är på ingång. Tyvärr känns det som att denna helg bara sprang iväg. Denna vecka har varit bra, full med grejer och nästa vecka blir minst lika bra. Denna vecka har jag tränat 6ggr, sjukt stolt känner jag mig. Och det ska fortsättas näsa vecka också.

Tömde förövrigt min spargris precis, eller sparsko är det ju mer. 635kr låg där i. bra där tycker jag! De ska växlas in sen till london.

Nu ska jag göra äggsås, så fort pappa kommer hem ska jag sno bilen och dra mot maxi för att köpa lite onyttigt.

Kommentarer
Postat av: Malin Svahn

Alltså knäppo, veckan BÖRJAR med söndag!

Jag hade också en bra vecka, hittade lagom långa jeans och fyllde år. Himla bra! :)

Saknar dig, min lilla äggsås!

2012-03-05 @ 03:04:00
URL: http://malinsvahn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback