6e mars 2012

2012-03-06 | 20:44:37
Tänkte berätta lite hur intervjun gick till idag. Det var alltså anställningsintervju på kolmårdens djurpark om det var någon som missade det. Jag hade intervju för "barn"området, alltså bamsesvärd osv. Det började med att vi fick sätta ihop oss två och två och presentera varandra. Jag hade redan börjat prata rätt så mycket med en tjej så vi fortsatte att hålla ihop.

Så presentera varandra sen kollade vi på en film vad jobbet handlar om och lite sånt. Efter det pratade vi och diskuterade rätt mycket, vi fick skriva vad som var viktigt att tänka på när man jobbade hos de och sånt. Sen blev vi indelade 3 och 3 och skulle göra en kort uppvisning om vad vi tyckte att "service i världsklass" var. Jag och mitt gäng fick till det rätt bra faktiskt.

Sen var det egen intervju som var på kanske 20 sek. "när kan du jobba?" "vart vill du helst jobba?" okej hejdå. typ. så ni som ska dit, behöver inte oroa er alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback