6e mars 2012

2012-03-06 | 08:15:00

han kan pussas den där lilla buspojken!

idag har jag fixat massor utav tidsinställda inlägg då jag inte kommer ha en ledig stund att uppdatera er om min så intressanta dag. Tog lite sovmorgon idag iallafall, gick inte upp förrän klockan åtta, extremt skönt. Trotts att jag gillar att träna på mornarna så ibland är det skönt att sova ut lite mer. Så nu är det skola mellan 9 och 10.30, sen blir det en snabbis förbi stallet och pussa lite på min ponny-pojk.
Jag ska försöka spendera mer timmar med honom nu för tiden. Får ju dåligt samvete att bara vara med honom 3h om dagen, han väntar ju ändå på mig hela dagarna.. Så det ska det bli bättring på! Jag ska sluta sova till nio varje gång jag inte har något om dagarna. Bättre självdiceplin ewelina. (trotts att jag inte vet hur det stavas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback