8e mars 2012

2012-03-08 | 17:16:37


Jag sökte precis mitt drömjobb för andra gången. Får man söka samma jobb två gånger? ehe.


Ikväll blir det donken med modern min. höhö. jag gillar min mamma faktiskt. det där skulle jag aldrig kunna säga för 1år sedan men det gör jag faktiskt. nu ska jag damsuga mitt rum för då har mamma lovat att baka en cheesecake till mig. det gäller att tycka på de rätta knapparna!

Fick förövrigt höra att jag var väldigt lik min mamma för ett tag sedan. Jag kollade på min mamma och sa "ärs. det är hon som försöker se ut som mig"


Hon kollade förövrigt precis på ett stall som hade en 200KVM lägenhet på övervåningen. UNDERBART snyggt. "Detta ska jag prata med pappa om" sa hon och kliade sig finuligt på tinningen. HAHA. dream on mommi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback