8e mars 2012

2012-03-08 | 23:35:39

Just nu vet jag inte riktigt vad som händer med mig. Senaste veckan har varit så jävla sjuk. Det är som att hela min kropp säger ifrån, men vad? Jag är trött hela hela tiden, jag orkar ingenting, jag är nere och rätt osocial, det spelar ingen roll hur mycket jag tränar och har på schemat eller om jag tar en powernap och bara chillar i stallet en hel dag jag orkar ändå inte göra någonting. Igår så satt jag i soffan och kollade ner i golvet i FYRA FREAKING timmar. Utan att ens tänkta att det var rätt onormalt. (?!?) Det är som att jag är utanför min egna kropp.. Och om nätterna drömmer jag hur folk försöker döda mig på olika sätt och jag vaknar alltid till vid tre tiden sen kan de ta flera timmar innan jag somnar igen. Vad händer med mig?

Nej nu ska jag iallafall läsa min fina bok och försöka sova så att jag är pigg till morgondagen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig, och hoppas att du blir helt frisk snart :)

2012-03-09 @ 05:29:35
Postat av: Ewelina

Tack :)

2012-03-09 @ 07:58:46
URL: http://anzelius.webblogg.se/
Postat av: Elin

Du kanske får i dig för lite näring med tanke på hur mycket du tränar? Hoppas det blir bättre snart i alla fall :)

2012-03-09 @ 10:02:51
URL: http://elinfredrikson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback