11e maj 2012

2012-05-11 | 10:16:27

Åh. ni anar inte hur träningssugen jag är just nu. Jag har inte tränat sedan 1vecka innan london = mer än 1 månad sen. Jo visst, jag har tränat ridning, varit ute och powerwalkat, cyklat endel och varit ute och sprungit. Men det känns inte som att det gills. Jag saknar gymmet, den fina killen vid disken, kunna kolla på lyxfällan samtidigt som jag springer på löpbandet, kunna se bra resultat på vågen.. Jo visst går jag fortfarande ner, men det är ju för att mina muskler försvinner. Jag har iallafall varit duktig senaste veckan och tränat magen här hemma, minst 30minuter om dagen. - Lätt träning då alltså, vill inte risktera att vara sjuk längre. På måndag, om jag är frisk (höhö skrev "om jag är fisk" först - kul) så ska jag kötta gärnet. Två roliga pass på samma dag, varför inte gå på båda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback