11e maj 2012

2012-05-11 | 21:50:51

Pratade med chefen förut som gav mig ledigt imorgon också, då det ändå inte var så mycket folk i parken. Och eftersom att hela världen verkar vara hemma på en lördag och plugga så ska jag passa på att göra nödvändiga saker, så som plugga lite (hah), gå runt i city med valpen och träna henne lite där, gå Powerwalk och träna lite frihetsdressyr på ponnyn. Mamma ska rida ut på honom imorgon också så det blir nog lagom. Sen på kvällen blir det ut och äta + utgång med min alldeles egna cillsan, extremt mysigt. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Linn

sv: hahaha, najs! tror vi typ ätit julbord där när jag var liten ^^

2012-05-11 @ 22:24:28
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback