15e maj 2012

2012-05-15 | 22:51:03
lovers förlåt, men jag orkar inte ladda upp bilder. Men har massa roliga "backstage" bilder att visa er. Jag menar, tänk er en skolad ridskoleelev som sätts upp på en westenriden arab. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Förstår att ni ridintresserade inte riktigt förstår. Men herregud va kul det var. Imorgon får ni se bilderna. Nu ska jag ta bort sminket och sova, borde egentligen tvätta håret men jag orkar inte. Var iväg och fotades 11-17.30 och sen direkt till stallet 17.30-21.30, köpte mig en hamburgare på vägen. JA jag är trött. Imorgon är det onsdag, jag ska upp tidigt och plugga till provet imorgon för det har jag inte orkat med idag.

godnatt lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback