25e maj 2012

2012-05-25 | 08:17:34
Hej hopp kineser. Då var fredagen här och jag är taggad. Vaknade 1h tidigare än nödvändigt vilket gör att jag hinner åka och köpa en locktång innan jobbet - bra! Man vill ju vara fin till kvällen och nu när lönen fullat in så vill jag unna mig en locktång. Iallafall, efter jobbet blir det att hämta hundarna och dra till stallet för att ta hand om ponnyn och gå en promenad med honom. Han får vila idag då jag ska iväg på 22års fest vid halv 8 tiden och har lite bråttom. partyparty! Det blir as bra dethär. Får se om det blir utgång efter festen eller inte, beror på. Aja. vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

glöm inte mina pengar- du hade ju en snäll syster förra månaden ;) <3

2012-05-25 @ 19:23:57
URL: http://ellinoranzelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback