3e maj 2012

2012-05-03 | 16:08:00
hej babys. Jag är inte död, jag har bara haft fullt upp hela dagen. Vaknade vid nio och gick en lång promenad med hundarna medans mamma var i stallet då aragorn skulle få nya och fina skor. Sen blev det solning och målning av naglarna några timmar innan det bar iväg för att titta på olika stall. Idag kollade vi på Resebro och Uddens gård, vad vi tyckte och hur det såg ut på ställena kan ni läsa HÄR.

Efter det drog jag med hundarna på en kort springtur på sisådär 30-40 minuter innan det blev lite lunch. Och nu sitter ja här med tuwsan. Alwa och mamma är på djurmagasinet och väljer ut en leksak, nämligen så att Alwa fyller 6 år idag - YEY!

Nu ska jag fixa lite hemma, om ca 1h ska jag fixa mig för att cykla mot stallet. Måste pumpa cykeln och lite sånt innan, sen så! Ikväll blir det räkfrossa med familjen, HÄRLIGT!


Dagens lunch, kycklingtacos - gotttttt.

Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Har skrivit ett åsiktsinlägg om hästar på bloggen. Ämnet är ryttare som skyller på sina hästar efter dåliga presationer, samt ryttare som tror att det är fel på hästen så fort den ballar ur.. SKIRV din åsikt på detta så vore det tacksamt! :D



Retardriders.blogg.se



TACK!

2012-05-03 @ 18:41:09
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Therese Klintestam

sv. Butiken kommer att ligga i Ingelsta. Mitt emot MediaMarkt, brevid sovabutiken och blomsterland :)

2012-05-03 @ 20:08:49
URL: http://tesskliintestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback