7e maj 2012

2012-05-07 | 23:05:08
Fick en fråga av "Cecilia", tänkte passa på att svara på den när jag ändå för en gång skull har tillgång till datorn (tacka vetja blogg.se appen)

Hej,
jag bara undrar om du måste gå om alla gymnasiekurser när du byter gymnasium till hösten? Och så måste jag bara tillägga att jag tycker du är häftig som gör precis vad du vill, och inte drar dig för att testa nya saker!


Hej hoppla, nej som tur är behöver jag inte läsa om alla. Jag har ju läst nästan alla "Gymnasiegemensamma ämnen" som de så fint kallas nu för tiden. Jag kallar de kärnämnen dvs. engekska A+B, matte A, historia A, Naturkunskap A, Samhäll A, Svenska A och Relion A. Naturkunskapen får jag snart betyg i och relion har jag inte läst. Annars är dessa ämnen klara och de behöver jag inte läsa.

Samma sak gäller de andra ämnen som jag läst, typ matte B, Svenska B, Idrott och hälsa osvosv. De har jag redan betyg på så de slipper jag läsa igen. Väldigt skönt! Speciellt om jag kommer in på Djurpark, för där är typ dom de ända ämnerna som inte är djurinriktat. På hästlinjen är det typ matte C och D (om jag fattade rätt) och Kemi och sånt jobbigt. Hur som helst så får jag ändå rätt "skönt" schema. Vilket jag inte tackar nej till!

ÅH tack, va glad jag blir av att höra det! De flesta tycker nog att jag är dum i huvudet. hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback