9e maj 2012

2012-05-09 | 18:11:37

Dagens frukost: fil, lunch: milkshake. Som ni kanske förstår så kan jag inte riktigt svälja än utan att få tårar i ögonen. Sov iallafall några timmar framför TVn förut, skönt! För att klaga lite mer så är halsen sjuk, gör typ ont att röra huvudet för att halsen gör så ont. Kan typ inte prata heller, för det gör ont i halsen när jag rör tungan. Haha! Mamma tar ponnyn åt mig idag och Imorgon så jag kan bli frisk då jag jobbar fredag-söndag. Kan inte fatta att jag bara kommer rida ponnyn 2ggr denna vecka. Tur att jag har en mamma som rider, annars skulle det inte hålla. Får se till att det blir hårdträning för mig nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback