13e november 2012

2012-11-13 | 11:09:00
Hej hopp snyggingar. Inatt blev det alltså liten roadtrip + nattmat vilket ledde till att vi somnade runt 2-halv tre. HELL YEAH. Men det funkade iallafall. Nu sitter jag i soffan och skriver på en liten uppgift som ska in nästa vecka. Just nu är jag väldigt glad, allt flyter på så himla bra just nu och jag har troligtvis ett jobb på G vilket känns så himla fett faktiskt. Att det är ett otroligt roligt jobb gör ju inte saken värre heller. Men mer om det om det blir aktuellt.
 
Idag är det ju biotime på gång ikväll, men fram tills dess är det mycket som ska fixas. Ska skriva lite mer på uppgiften, sen ska jag fixa mig, iväg en sväng, träffa cillen vid tre, titta på twilightfilmerna, äta kladdkaka?, åka in till munken och möta joline och titta på blueskonsert, ut och äta med gärlsen, BIOBIOBIO. fett. Jag är taggad, det kommer bli så himla bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback