16e november 2012

2012-11-16 | 18:49:12
Vet ni vad? Mitt liv är så himla himla bäst just nu att ni anar inte. Allt är så himla perfekt att jag ibland blir rädd för att gå ut. Ingen kan ju få allt, ellerhur? Men jag har lyckats, jag har världens finaste pojkvän som skämmer bort mig alldeles för mycket och som får mig lyckligast i världen, jag har världens finaste vänner vid min sida som jag inte skulle klara mig utan, jag har världens bästa familj som ställer upp i alla lägen och alltid vill mig väl, jag har två nya jobb (om allt går som planerat) som känns superbra, jag går världens roligaste gymnasielinje..... ja, jag mår helt enkelt så himla bra just nu. 
 
Nu funderar jag på om jag ska köpa godis, det är ju så gott. Ja, det tåls att tänka på hörreni! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback