18e november 2012

2012-11-18 | 23:33:51
Några saker ni kanske inte visste om mig (och min valp)..
 

Min valp
- "Valpen" är egentligen snart 1.5 år gammal
 
- Hon har x antal smaknamn av mig (tuwa, tuwsen, tussen, masken, mussen, fulen, äcklo, pottfisk osvosv..)
 
 
- Jag valde faktiskt hennes namn, och det är perfekt att rimma på och hitta på ramser om. Min favoritramsa är "tuwa-duwa-daggmask" sen finns det sången "tuwen-luwen, mask i magen" och några andra, men de har jag lovat mamma att inte säga högt när daggmasken hör.
 
- Hon är som min lillasyster, dvs vissa dagar hatar jag henne och ignorerar henne hela dagen, kallar henne idiot, sjunger sånger om hur hennes sista hjärncell försvann och är dryg medans andra dagar (som idag) springer vi runt i huset och retas med varandra, typ hoppar i sängen, jagas, brottas, bits..
 
- Hon är den enda i huset som uppskattar mina sånger och jag vet att hon skulle skratta åt alla mina skämt om hon kunde.
 
- Min familj tycker att jag är taskig mot henne, jag tycker att hon är taskig mot mig.
 

Jag
- Irriterar mig så äckligt mycket på folk som inte kan använda vindrutetorkare på rätt sätt. Utan som sätter på de alldeles för snabbt fast det inte regnar så mycket. Så att de måste KÄMPA sig sida till sida. Nej, sånt kan verkligen irritera mig.
 
- Jag har en dålig vana att sjunga fula rimm-sånger i ful falsett och tycka att det är coolt.
 
- Jag tycker att månen är det vackraste som finns
 
- Jag är så otroligt lyckligt lottad som har hittat den pojken som jag vill leva hela mitt liv med, vid 17 års ålder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback