18e november 2012

2012-11-18 | 21:32:51
Haha väldigt fina bilder som min syster tog under mitt och aragorn korta "röra på sig"-pass på 40 minuter. Jag vet att jag sitter alltför bakåtlutad, men jobbar på det. 
 
Dåså, nu har söndagen gått emot sitt slut. Imorgon är det ny vecka och nya tag. Imorgon börjar mitt godisförbud som kommer vara i en månad. Ni anar inte hur jobbigt det känns.. Aja, veckan som kommer blir rätt slapp då det är studiedag onsdag och torsdag. Men det blir också hårdträning och actic och world class samt pluggande inför ett prov som sker vecka 49. 
 
Nu ska jag fixa fram lite kvällsfika och må bra. Ja, just nu mår jag så jävla jävla bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback