20e november 2012

2012-11-20 | 22:20:08

Det var så jävla nära. Idag var det SÅÅÅ jävla nära att jag gick och köpte godis. Det har varit en sån där dag nivet när man skulle kunna äta upp ALLT sött som kom i ens väg? Det gick till och med så långt att jag tänkte "ingen behöver få veta, jag skriver inte om det i bloggen" hur illa är det då? Men jag höll mig, FAN va bra!! Och suget har såklart släppt, skulle jag få en "attack" igen så har jag fixat hem viktväktarnas popcorn som jag kan knapra på.

Aja. Nu släpper vi det! Har fått i mig lite kvällsmat och tittat en sväng på tv. Nu håller bastun på att bli varm och jag sitter här och planerar fortsättningen på denna vecka. Imorgon är det onsdag och studiedag, vilket betyder plugga, ta hand om aragorn, träna på actic och träna med Erica. Härligt! Nu är nog bastun varm - vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback