20e november 2012

2012-11-20 | 20:43:09
En kärleksförklaring:
 
Det hela började nog någon gång i Juli, en jobbdag då jag och hon skulle spendera de första timmarna på bilbanan. Det var då vi ingås hur bra vi passade för varandra, för med hjälmarna på huvudet och ormarna runt kroppen hämtade vi ut start och mål flaggan och då upptäckte jag att den där, söta, lite bryga tjejen faktiskt är lika tokig, galen, udda som mig. Det är faktiskt den roligaste jobbdagen jag hade under hela sommaren.
 
Samma dag bestämde vi oss för att boka in en lisaberg + skarasommarlandsresa. Det vi inte visste då var att vi 2månader senare skulle vara beroende av varandras sällskap. Tänk att ett sommarjobb kunde leta till evig vänskap?
 
Joline är min bästavän, min ena halva och min energikälla. Det är henne jag hör av mig till när jag är glad, ledsen, peppad, deppig, stressad, uttråkad, bara sällskapssjuk eller annars också. Det är hon som frivilligt går på ice age 4 och twinight på bio med mig, det är hon som svarar med en ännu töntigare meddelande när jag skickar en kärleksförklaring, det är henne jag ringer när jag har hittat världens bästa julklapp till mina nära och kära, det är henne jag planerar min framtid med, det är hon som står ut med att äta på texas varje vecka, det är hon som kommer med ännu satsigare maskeraddräkt när jag tyckte att min var satsig, det är hon som kommer med ÄNNU värre träningsvärk när jag tycker att min är illa, det är hon som förstår min danska, det är hon som kan dansa hela natten - precis som jag, det är hon som hittar på de busigaste busen med mig, det är hon som får mig att skratta, det är hon som förstår mig till 100%, det är hon jag kan säga ALLT till, det är hon som vet min hemligaste hemlighet som ingen annan vet, det är hon jag inte klara mig utan.
 
Framtiden är våran joline, snart flyttar du (vi - hihi) och det kommer bli fetast i världen. Sommaren kommer komma med allt var det innebär, äventyr, festivaler, resor, hemligheter och skratt. En massa skratt. Jag längtar, oj vad jag längtar.
Joline, jag älskar dig och jag vill aldrig vara utan dig.
 

Kommentarer
Postat av: Tönten som just nu gråter

Det där är den finaste kärleksförklaringen jag någonsin fått!! Jag är evigt tacksam över att vi fick bilpass den dagen och att båda va på topp så att vi såg hur tokiga vi kunde va tsm! För jag vet att jag är blyg, men när jag hittar dom där speciella människorna som jag kan va mig själv med, då jävlar blir det fart i mig! och du är en av dom. Du är den som jag väntat på i hela mitt liv. Den där bästisen som inte lämnar en bara för att en pojke kommer in i livet och den där bästisen som jag kan va den jag är med. Du är den som alltid kommer finnas i mitt liv! Tack för att du finns! ♥

Svar: Jag vill aldrig vara utan dig, bästavän <3
ewelina anzelius

2012-11-20 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback