27e november 2012

2012-11-27 | 10:33:19

 
Ber om ursäkt för gårdagens sammanbrott. Nu är jag mer stabil och människovänlig. Idag då? Grabbarna är ute och letar redan, jag kände att jag behövde komma bort från det hela ett tag. Så sitter just nu och pluggar lite sällskapsdjur samtidigt som jag hejar på pojkarna som trottsar det hemska vädret och drar sig ut. Mina planer är att dra till de runt halv 12-12 och hjälpa till de sista timmarna innan det blir för mörkt.
 
Nej, hörreni. Lite positiva måste vi ju vara också. Jag är helt ledig ifrån skolan idag vilket är äckligt skönt. Ikväll är planerna att jag, joline och grabbarna ska på basket - tror det behövs att tänka på något annat och ha lite kul. Hoppas ni får en fin tisdag, och skickar lycka till sparkar till mina klasskompisar som idag gör nationella prov. 
 
Fick förövrigt en fråga här om dagen om hur det går med "godisförbudet" som jag skulle ha i en månad, kan säga att det har varit väldigt lågproiriterat just nu så ja. jag har ätit godis, men varit mycket bättre med det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback