5e november 2012

2012-11-05 | 09:50:11

Godmorgon snyggingar! Då var måndagen här, slut på höstlovet alltså. Men det gör mig inte så mycket, jag gillar skolan. Måste bara flytta på valpen så att jag kan börja göra iordning mig. Idag är det som sagt måndag vilket betyder 1h idrott för min del. Står sedan i valet och kvalet vad jag ska göra efter det?

- gå direkt till worldclass och fortsätta träningen?

- hänga med klassen och äta lite mat och sen dra hem?

- sen vore det nice att hinna sola lite?

Vi får helt enkelt se vad jag bestämmer mig för men tror det blir ettan och sen sola och sen hem - hur låter det?

Aragorn ska få sig ett kämpigt pass idag också, jag är taggad! Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback