12e september 2012

2012-09-12 | 07:38:52
Godmorgon solstålar. Inatt drömde jag att jag var en vampyr, superkonstigt och jättekul. blev lite besviken när jag vaknade. Idag är det iallafall onsdag och inte vilken onsdag som helst utan idag har jag namnsdag. HEJA! Inte för att det firas något speciellt i min familj, men ändå. Jag ska även till tandläkaren idag *ångestångest*. Stod och borsta tänderna i 5min förut, tog även med mig tandborsten så att jag kan borsta precis innan. Håller alla tummar och tår att det ska se bra ut och att jag går därifrån 5minuter senare.
 
Idag ska även ponnyn motioneras, är riktigt taggad på hårdträning. Så nu ska vi svettas! Efter det blir det Zumba passet, jag längtar redan (eftersom att det även betyder att jag överlevt tandläkaren). Hoppas ni får en fin onsdag allihopa. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback