13e september 2012

2012-09-13 | 20:02:26
Ni må inte vara så supermånga som klickar er in här, men oj vad nyfikna ni är. Det kommer fråga på fråga via både kommentarer och mail. Försöker rensa men ni är snabbare än mig så det är kanske bäst att vi reder ut det här och nu. JA jag har en pojke vid min sida just nu, men pga hur dåligt ni skötte er när jag var tillsammans med olle så tänker jag inte berätta mer än så. Jag väljer att inte gå ut med vem han är eller överhuvudtagen skriva om honom här. Men JA, det finns en pojke i mitt liv och JA, jag är väldigt lycklig och det är väl det som är huvudsaken? Nu släpper vi det, mer än så tänker jag inte skriva här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är väll olle? :o

Svar: som sagt kommer jag inte gå ut med vem han är än :)
ewelina anzelius

2012-09-13 @ 22:17:14
Postat av: Anonym

såg det på facebook alltså så tänkte att det kanske va så :)

Svar: ;)
ewelina anzelius

2012-09-14 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback