19e september 2012

2012-09-19 | 20:31:00
ÄNTLIGEN ÄR DET DAGS!
 
Den 21 oktober mellan klockan 9.30-14 är det GRATIS sadelutprovning och föreläsning om den nya sadeln "Rebel of Sweden" på Stall Mörtnäs. (Tryck HÄR för vägbeskrivning)
 
Denna sadel är alltså det senaste tillskottet när det gäller sadlar och är den bästa på marknaden för hästens rygg. Jag själv har inom kort den röd/svarta hoppsadeln (MUMS). Sadlarna finns i röd/svart, svart och brun i både hopp och dressyrmodell.
 
Under dagen kommer det vara föreläsning om hur viktigt det är med bra sadel och om hästarnas ryggar. Sen kommer det vara provridning i sadeln, då en sadelutprovare kommer vara på plats. Utprovningen är helt gratis och allt du behöver göra är att ta med din häst. ( Precis som vid vanlig sadelutprovning kommer man få rida i sadeln i ca 30 min. Även veterinär kommer finnas på plats, utifall att)
 
Har man svårt att ta med sig sin häst så är det bara att komma dit själv, äta lite gott, lyssna på bra föreläsning och titta på de snygga sadlarna. (Mina vänner, om det skulle vara intressant kan ni få låna Aragorn).
 
Stall Mörtnäs ligger ca 20 minuters bilväg ifrån Åby, jag kommer vara där hela dagen så om någon av mina vänner vill ha skjuts så hojta till. Allt går alltid att lösa vet ni!
 
SOM SAGT ALLT ÄR HELT GRATIS OCH JAG SÄGER VERKLIGEN *TIPS* ÄVEN OM MAN INTE ÄR UTE EFTER NÅGON NY SADEL SÅ VARFÖR INTE ÅKA DIT OCH LYSSNA PÅ FÖRELÄSNINGAR OCH LÄRA SIG MASSA NYTT? ELLER BARA PASSA PÅ ATT TITTA PÅ EN SUPERFIN HÄSTANLÄGGNING?
 

MEJLA MIG GÄRNA FRÅGOR/ ANMÄLAN SKER TILL: [email protected]
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback