21e september 2012

2012-09-21 | 14:25:00
Saker ni kanske inte visste om mig:
 
- Jag tycker att det sexigaste på en kille är långkalsonger och bar överkropp
(såklart måste grabben i sig vara sexig också..)
 
- Jag sover oftast med strumpor då jag har fobi för mina egna fötter
 
- Mina hundar älskar blåbär och har lärt sig att plocka de själv
 
- Innan nyår så startar jag och min vän ett eget företag
 
- Jag heter " anzelius " på instagram
 
- Jag har världens bästa praktik på g (EVENTUELLT)
 
- Jag har 3 utomlandsresor med endast mig själv inplanerade de kommande 3åren.
 
- Inom 1månad har jag fler tatueringar

Kommentarer
Postat av: E

Alltså ewe! Killar i min närhet är FÖRBJUDNA att bära långkalsonger, nästan en fobi!! Och två saker har vi gemensamt, min voffsing går också som galet och käkar i blåbärsriset OCH, jag sk vara med och starta ett företag, ;))))

Svar: whaaat?!?!? nej, långkalsonger/underställsbyxor är MUMS. Heh.typ ända bra med vintern? WOPPA bästa vi!!!! :D
ewelina anzelius

2012-09-22 @ 00:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback