24e september 2012

2012-09-24 | 15:03:00

Snacka om KÖTTIG dag. 1h box, total köttade och svettades sönder samtidigt som jag var så trött att jag helst hade velat dra alla mina roliga skämt för hela klassen. (Tro mig, idag har jag varit vass) Sen var det direkt till stallet, hästen var redan fixad och klar (tack mamma) och det var bara att lasta och träna lite hoppning på ponnyn. KUL (!!!) men ack så svettigt. Har tappat sjukt mycket på hoppningen, men nu ska jag komma igång igen! Jag vill komma upp till 120. det är mitt mål under denna innesäsong som börjar nu!!
Nu var meningen att jag skulle träffa Isabell men hon verkar ha dött :( så blir väl hem, duscha, och må bra.


Kommentarer
Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Ibland är det allt bra att ha mammor som fixar ;)

Svar: haha ja det är det verkligen :D ^^
ewelina anzelius

2012-09-25 @ 16:15:46
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback