25e september 2012

2012-09-25 | 21:09:49

Idag har jag varit på bra humör trotts att vissa människor är dumma i huvudet och att jag köpt en bh för 270 spänn som jag troligtvis aldrig kommer använda. Men pengar finns det gott om i världen och idiotiska människor är onödigt att lägga energi på, trotts att de faktiskt gör än så himla ledsen ibland.

Efter 1h mentorstid så träffade jag cilla och shoppade lite innan vi satte oss och fikade med Malin. Vi skrattade tills vi hade ont i magen. Oj vad jag tycker om de där tjejerna!

Ikväll har jag tränat och kollat på tv. Imorgon är det onsdag, tyvärr är studiebesöket inställt som var inplanerade för imorgon. Men det kan bli en väldigt bra dag ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback