27e september 2012

2012-09-27 | 19:17:13
Imorgon är det kolmården hela dagen med klassen. Ja, eftersom att jag går djurparkslinje så är vi där rätt ofta. Nu INNAN jul är vi där 5ggr och efter jul är vi där en gång i veckan och sen blir det bara mer och mer. WOPPA. Ska ta med mig kameran och kolla ifall jag får fota lite under dagen, men som ni förstår kommer jag inte riktigt kunna blogg imorgon. Nämligen så att hela kvällen är uppbokad med min favorit.
 
Nu ska jag forsätta spendera kvällen med packning, köpte med mig en paussallad som ska ätas till lunch imorgon (om jag kan hålla mig). Klockan kvart i åtta imorgon bitti går bussen dit och halv fyra är vi hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback