30e september 2012

2012-09-30 | 11:57:48
Idag är det söndag och jag åt godis till frukost. Annars ser dagens schema ut såhär:
 
- Färga håret
- Bleka tänderna
- Förbereda inför tisdagens möte (HIHIH)
- Betala räkningar
- Städa rummet (väligt lågprioriterat)
- Söka jobb
- Till kolmårdens djurpark
- Till stallet, ta hand om aragorn (ev. mamma försöker sno)
- Om jag hinner, dubbla pass på WC. Både afrikansk dans och P. yoga
 
 
Har föresten studiedag måndag-onsdag. Dvs INGEN skola nästa vecka eftersom att torsdag-fredag ska jag iväg med klassen till en gård. Som en liten klassresa med bussresa, laga mat tillsammans osv. Blir nog super mysigt!
 
Men ska försöka plugga lite idag om jag hinner, inte för att jag måste men för att det är så himla roligt! Fått mitt första omdöme föresten, blir bara mer och mer taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback